1. Jakie sprzęty naprawia Państwa firma?
Nasi fachowcy zajmują się naprawią wszelkiego rodzaju dużego sprzęt AGD, jaki można spotkać w domach, a więc: pralki automatyczne (ładowane od góry i od przodu), lodówki, zmywarki (wolno stojące i do zabudowy), kuchenki i piekarniki zarówno gazowe, jak i elektryczne. Nie ograniczamy się do napraw sprzętu konkretnych producentów- serwisujemy sprzęt większości znanych marek obecnych na rynku.
2. W jaki sposób mogę zgłosić usterkę?
Nasi Klienci mogą się z nami kontaktować zarówno telefonicznie pod nr tel. 662-634-225, jak i wysyłając zgłoszenie on-line za pomocą formularza na naszej stronie. W trakcie rozmowy telefonicznej zapytamy o adres, rodzaj sprzętu, który uległ usterce oraz „objawy” usterki, a następnie na nasz koszt połączymy Państwa z naszym fachowcem, specjalizującym się w naprawie danego sprzętu, którego obszar działania pokrywa się z Państwa miejscem zamieszkania i z którym ustalą Państwo dogodny dla siebie termin serwisu. Po przyjęciu zgłoszenia on-line oddzwaniamy do klienta w celu ustalenia szczegółów, prosimy więc podać w zgłoszeniu nr telefonu.
3. Jaki jest czas oczekiwania na dojazd mechanika?
Wiemy, że awaria sprzętu AGD jest uciążliwa, staramy się więc jak najszybciej reagować na zgłoszoną usterkę. Zgłoszenia otrzymane w godzinach przedpołudniowych realizowane są jeszcze tego samego dnia.
4. Ile kosztuje dojazd do Klienta i diagnostyka?
Dojazd do klienta i diagnostyka są bezpłatne, jeśli Klient wyrazi zgodę na naprawę sprzętu.
5. Czy mam możliwość rezygnacji z usługi gdyby okazała się nieopłacalna?
Zdajemy sobie sprawę, że czasem naprawa może być nieopłacalna (np. ze względu na zbyt wysoki koszt części zamiennych), dlatego zawsze po dokonanej diagnozie Klient ma prawo rezygnacji z usługi. Klient rezygnuje z naprawy, mechanik pobierze jedynie opłatę za wykonaną diagnozę w wysokości 100 zł (w granicach miasta; poza granicami miasta opłata ta jest zależna od odległości).
6. Czy Państwa serwis udziela gwarancji na wykonaną usługę?
Tak, nasi mechanik udzielają gwarancji na usługę, którą wykonują. Są jednak wyjątki, jak nabicie czynnikiem chłodzącym lodówek lub zamrażarek.
7. Jaki jest koszt naprawy i forma zapłaty?
Każda usługa serwisowa jest wyceniana indywidualnie. Głównym czynnikiem wpływającym na cenę jest koszt części zamiennych. Często zdarza się jednak, że naprawa nie wymaga użycia nowych części, wówczas klient ponosi jedynie koszt samej usługi. O koszcie usługi klient jest zawsze informowany przed jej wykonaniem. Wszelkie opłaty pobierane są przez mechaników w formie gotówki na miejscu naprawy.
8. Czy dostanę dokument potwierdzający dokonaną płatność?
Każdy mechanik wystawia dokument potwierdzający płatność, jednak należy poinformować o takiej potrzebie jeszcze przed wizytą fachowca.
9. Na jakim obszarze świadczycie usługi?
Nasz serwis świadczy usługi na terenie miast (wraz z okolicami): Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra, Wrocław, Legnica, Opole, Łódź, Kraków, Rzeszów, Lublin, Warszawa, Kielce, Bielsko-Biała.
10. W przypadku braku decyzji ze strony klienta na naprawę, pobierana jest kwota diagnozy w wysokości 50-100 zł ( różnica wynika z zależności czy potrzebny był demontaż sprzętu z zabudowy).
11. Jeśli miejsce zamieszkania klienta jest poza obszarem danego miasta płatny jest dojazd w wysokości 1zł/km ( liczony poza obszarem miasta).
Odpowiedzialność za wykonaną usługę ponosi bezpośrednio fachowiec dokonujący danej naprawy u Klienta. Ma on obowiązek udzielenia gwarancji na wykonaną naprawę.